rosje is de wintjer koetsmeug - Reisverslagen van wiel ros - WaarBenJij.nu rosje is de wintjer koetsmeug - Reisverslagen van wiel ros - WaarBenJij.nu

rosje is de wintjer koetsmeug

laes mêr waat ich sjrief äöver mien verblief oppe Dominicaanse republiek.

Recente Reisverslagen:

26 Januari 2014

De gedachte van eine zoon.

07 Maart 2013

truuk aane kooj

05 Februari 2013

Waat ein Röst

16 Januari 2013

Effe Snel vertellen.

16 Januari 2013

Hierisiedan
wiel

Hallo beste bezoeker. In dit dagboek met als titel; "Mijn toekomst in de toekomst". Of tewel; "Mijn (over)Leven,in Costambar" op de Dominicaanse Republiek. Ik zal proberen mijn belevenissen/problemen voor en tegenspoed van alle dag met jullie te delen. Wat het wordt weet ik niet, wel dat het spannend wordt. Beleef het samen met mij,zodat ik in mijn gedachte niet alleen ben. Misschien hebben jullie gedurende mijn reis naar de toekomst,nog tips voor mij. Wie weet. Ik ben er klaar voor,jullie ook??

Actief sinds 26 Dec. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 83506

Voorgaande reizen:

04 Januari 2009 - 02 Maart 2009

Mijn eerste reis

15 December 2009 - 30 November -0001

rosje is de wintjer koetsmeug

Landen bezocht: